چگونگی برگزاری مسابقه پیامکی و نظر سنجی پیامکی:

ابتدا در سامانه پیام رسان ثبت نام کنید ثبت نام در این سامانه و استفاده از امکانات آن رایگان می باشد و فقط برای ارسال پیامک می بایست هزینه شارژ را واریز کنید که مبلغی ناچیز می باشد.

جهت ثبت نام در سامانه روی لینک کلیک کنید:

 

از گذشته تاکنون یکی از روش های ارتباط با مشتری، برگزاری مسابقات و نظرسنجی ها از طرق مختلف بود. برقرار کردن یک رابطه ی دوطرفه با مشتری و ایجاد حس ارزش و اهمیت در مشتری، از اهدافی است که در این روش های ارتباطی محقق می شود.

 

پس از رواج یافتن استفاده از سامانه پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال پیامک انبوه، سامانه های پیام کوتاه به فکر راه اندازی سیستمی برای ارتباط دو طرفه شدند و با بهره برداری از ایده های نظرسنجی و مسابقات و پیاده کردن آن در قالب اس ام اس تبلیغاتی، امکان برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی را با قابلیت دریافت آمارهای دقیق برای کاربران خود فراهم کردند.

جهت ثبت نام در سامانه روی لینک کلیک کنید:

نحوه برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی در پنل اس ام اس

برای راه اندازی مسابقه و نظرسنجی پیامکی باید پس از ورود با سامانه پیامکی پیام رسان، از منوی امکانات وارد زیرشاخه ی "مسابقه و نظرسنجی پیامکی" شوید. برای تعریف مسابقه و نظرسنجی پیامکی در این صفحه، روی علامت "+" بالای صفحه کلیک کرده و تنظیماتی مانند عنوان مسابقه، زمان شروع و زمان پایان را انجام دهید. همچنین باید هر یک از گزینه های پاسخ را در کادر "گزینه ها" در یک خط جداگانه بنویسید. دو موضوع را باید در اینجا در نظر بگیرید که معرفی مسابقه در این قسمت به معنای ارسال سوال و یا اطلاع رسانی آن نیست. برای اطلاع رسانی مسابقه می توانید از دیگر امکانات مانند ارسال پیامک انبوه استفاده کنید. موضوع دیگر این که شرکت کننده های مسابقه و یا نظرسنجی پیامکی شما باید عیناً متن گزینه هایی که وارد نمودید را وارد کنند.

برای مشاهده ی نتیجه ی مسابقه و یا نظرسنجی پیامکی خود می توانید با کلیک روی گزینه نتیجه و قرعه کشی، لیست نتایج را به شکل نمودارهای ستونی و دایره ای دریافت کنید. همچنین با کلیک بر روی نمایش شرکت کننده ها در جدول موجود در این صفحه، لیست شماره هایی که در مسابقه و یا نظرسنجی پیامکی شما شرکت کرده اند را به تفکیک گزینه ها مشاهده کنید.

سامانه پیامکی پیام رسان برای سهولت برگزاری مسابقات، امکان قرعه کشی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. به این صورت که با تعیین گزینه مورد نظر و انتخاب تعداد برنده ها، پنل پیامکی به صورت تصادفی به تعداد مورد نظر شما از میان شرکت کننده ها، شماره هایی را انتخاب کرده و به شما نمایش می دهد.

جهت ثبت نام در سامانه روی لینک کلیک کنید:

فیلم آموزش استفاده از مسابقه و نظرسنجی پیامکی در سامانه پیام رسان